Pilisvörösvár – Iluska-forrás körtúra

6,5 km-es túra, nekünk kényelmesen 2 óra volt. Száraz időben könnyen járható, kevésbé ismert útvonal, hétvégén nincs tömeg.

Kiindulási pont, parkolás:

Autó hiányában a 820 és 830-as volánbusz járatról kell leszállni Pilisvörösvár, Csokonai utca megállójában és gyalog követni a Szabadság utcát kb. fél kilóméteren.

A kereszteződésben nyugati irányba kezdjük a kirándulást, a sorompóval határolt úton. Követjük a PB7, PB8 pilisbike / parkolj + bringázz kerékpáros jelzést. Ez az út egyenesen elvezet az Iluska-forrásig. A forrás sajnos elapadt, de a pihenőhelyen van pad és esőbeálló. Innen a sárga sáv jelzés visszavezet Pilisvörösvárra. Ezt a sárga jelzést addig követjük, amíg elérjük az Áfonya utcát, de nem az Áfonya utcát követjük, hanem a balra kanyarodó földutat, amely visszavezet a parkolóig.

Térkép a turistautak.hu-ról:

Csobánka – Holdvilág-árok – Lajos forrás körtúra

Egyéb leírás

Turistaút térkép telepítés android telefonra

Kirándulás – túra – túrázás – körtúra – barangolás – barangolunk – turistautak – turista út – Pilisvörösvár – Iluska-forrás